Klient prowadzący sklep hulajwrotki zajmujący się sprzedażą hulajnóg, wrotek oraz akcesoria powierzył nam stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, sklepu internetowego, strategii działania oraz marketingu internetowego. Trudność zadania polegała na tym że całość miała być przygotowana w zaledwie 3 tygodnie. Oczywiście podjęliśmy się tego wyzwania!
Hulajwrotki i wielki start!
W 3 tygodnie zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną wraz z UX/UI strony, zakodowaliśmy backend oraz frontend sklepu internetowego, przygotowaliśmy strategię działania marketingowego wraz z designem oraz kampaniami Google Ads. Aby wykonać takie zlecenie w tak krótkim czasie nasz zespół specjalistów pracował równocześnie nad designem oraz backendem a następnie nad kolejnymi etapami projektu. Oczywiście nad wszystkim czuwał PM projektu który pilnował wszystkich deadline zgodnie z harmonogramem projektu.
Odbiór i rezultat
Zaprojektowana przez nas pierwsza wersja designu spotkała się z wielkim uznaniem klienta. Postawiliśmy na prostotę i czysty layout, tak aby spełniać najlepsze standardy UI/UX oraz performance designu. Pamiętając o prostocie nasz dział developmentu zwrócił uwagę na szybkie wczytywanie sklepu, tak aby jak najbardziej zainteresować nowego użytkownika. W kampaniach reklamowych Google Ads zadbaliśmy o wysokie CTR, niskie CPC i jak najmniejszy współczynnik odrzuceń, co przełożyło się na dobry start sklepu oraz dobrą konwersję na stronie.
Szybki Brief!
Potrzebujesz czegoś asap? Chcesz jak najszybciej się z nami skontaktować? Zostaw swój numer... oddzwonimy!